26 oktober 2009

HÖSTLOV

förlåt för dålig uppdatering, men jag orkar inte skriva och jag glömmer bort.
men nu är de iaf höstlov och de känns som om jag håller på att bli sjuk,jag har ont i halsen och känns som jag snart kommer att få feber. jag har alltid den turen att bli sjuk på lov eller på min födelsedag.

men malin sov iaf med mig från igår till idag,vi gick upp kvart i nio och gjorde oss i ordning.
sen åkte vi med bussen som gick kvart över tio. då mötte vi elin granlund, vi gick och kollade
lite i affärer. sen gick vi och åt pizza,
vi köpte två stycken. men de skulle ha räckt med en,haha.
sen skulle vi egentligen kollat på bio,men vi orkade inte vänta till kvart över tre, så då gick vi och bowlade ist. riktigt roligt!
och sen köpte vi armband(se bild) och jag köpte foundation också.
sen sprang vi till busstationen och där stog våran buss, men sen fick vi inte hoppa på den fast att den stog stillla och hon lurade oss att de stog en annan buss längre bort......
så jag och malin fick vänta i en halv timme på att nästa buss skulle komma,skit kallt vareee.
när jag kom hem så hade malin mina nycklar så då kom hon super snabbt med sin cykel och gav mig dom. och hon följde med mig in och spelade på min mobbbe.
sen drog hon efter ett tag, och då käkade jag mat och sen badade jag. och nu sitter jag här och ska snart hem till mats.
här kommer några bilder från idag



2 kommentarer:

fridaa sa...

är det sånt där pandora armband?
fett snygga;*

malin sa...

fiiina bilder
JAG ÄLSKAR ER!!!