18 oktober 2009

LÖRDAG/SÖNDAG

hej hallå, igår var jag pappa och birgitta på hälla och erikslund. jag köpte ett par skor. sen när jag kom hem så kom emma. vi gjorde inget speciellt. sen bastade vi och myste.
vi gjorde egna ansiksmasker och hårinpackning,ja de blev ju inte så bra som vi hade hoppats på.
men efter vi hade bastat så gick vi hem till robin och var med han och max.
vi kollade först på film,men den var inge bra så vi satte hos vid datorn ist. sen gick vi hem vid
11.
då åt vi macka. sen kollade vi på film.
....
vi gick upp vid 9,då åt vi frukost och sen gjorde vi oss klara för att åka till kyrkan.
alla tjejer var där,efter gudstjänsten fick vi bulle,hehe.
och nu sitter jag här och lyssnar på musik och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
XOXO
/E.a


skopunkten 249:-

hemma gjord ansiksmask:advokado
hemma gjord hårinpackning:äggula

2 kommentarer:

frajdaaaa sa...

fina skor duue!

din e.s sa...

jag älskar dig så mkt gumman!!