16 maj 2010

Home Sweet Home

Nu är vi hemma, fast det har jag varit ett tag. Satte mig och tänkte fixa lite på mitt svenska arb. och det tog ungefär 1h och 30min. Jag blev nöjd med det och sparade det. Men när jag sedan skulle ta upp det igen så var de HELT BORTA. Kul jul..... Fick göra om allt, fast det tog inte lika lång tid eftersom då visste jag hur jag skulle ha allt. Imorgon blir jag klar med svenskan och då måste jag också plugga biologiför fulla gubbar! Har sjukt mycket plugg att göra de här 2 veckorna. Vet inte om jag kommer vara levande. Jo, det ska nog gå bra. Hoppas jag iallafall.
Nu ligger jag här i sängen och jag vet inte när jag ska somna egentligen, klockan är redan 23:29 och jag är inge trött alls. Fast det är jag nästan aldrig.

Tänkte bara säga till dig Emma, jag har haft 4 underbara dagar med dig. Allt vårat prat om kärlek och allt annat, det är värt guld. Du förstår mig alltid och det är de som är så himla bra.
I love youuuu Krösamaja♥

1 kommentar:

ems sa...

hihi tack för dagarna, har varit jätte skoj. puss gumman :*