31 maj 2010

Måndag - Toppen väder idag!

Då ligger jag här i sängen igen då... Inge trött som vanligt. Plus att det är ljust ute och hur trött blir man då liksom??

Har varit himla dålig på att skriva här på bloggen, men har inte haft tid och inte heller någon ork. Inge roligt att skriva heller, inte för att jag har det nu heller men jag har tråkigt och vad ska jag göra mer än att lyssna på musik. Idag efter skolan åkte jag med mina bästavänner, Emma och Malin, till stan. Vi åt mat på vivaldi och skrattade åt massa människor som gick förbi. Jo jag vet, det låter som att vi har ett bra liiiv ja! haha så j*vla skoj. Efter ett tag så åkte Emman hem. Men jag och Malin fortsatte att gå ett tag till. Hittade lite prylar. Har ingen tid att visa nu, men någon annan dag.. Vi åt också glass i det fina sommarvädret.
ÅH!!! Tänk att det bara är 8 hela skoldagar kvar i skolan nu. Sen är det dags för det älskade sommarlovet som vi alla har väntat på. Men det känns inte lika roligt när man tänker på 9an, nationella proven och sånt. Äsch, nu ska vi ta en sak i taget. Först sommarlov!

Inga kommentarer: