27 maj 2010

Torsdag 27/5 kl:22:36

Idag har jag fått reda på massa prov. Är jätte nöjd men ändå lite smått irreterad.
Svenska inlämningen fick jag mvg-, Biologin fick jag vg, Spanskan fick jag vg+ (1,5 poäng från mvg!), So'n fick jag g+ (1 poäng från vg!). Man blir lite smått irreterad som sagt...
Vi slutade skolan lite över 14 idag. Då gick jag hem till mamma och packade, cyklade sedan vidare till pappa. Satt vid datorn ett tag. När pappa kom hem följde jag med honom och hämtade våran badtunna som vi ska ha i hudik. Fett mä mysigt jue.
Nu på kvällen har jag och Emma kollat på VD tillsammans. Hockeyn har nu slutat och det är bra! Har saknat pogrammet. Får se när jag somnar ikväll, jag brukar ju ha svårt att somna. Igår somnade jag 01:30, väldigt trött imorse och lite nu faktist. God Natt iaf!

Inga kommentarer: