4 juni 2010

Fredag - Toppendag

Denna skoldag har varit väldigt skön. När vi kom till skolan såg vi på någon bris film. Fast det hanlade mer om sex och så. Sen kom Peder Malm, han pratade om alkohol och droger. Han fick nog alla att tänka till lite.. Man fick gå mer i någonting som kallas "spik", det betyder att man inte får dricka alkohol. För mig blev det nej tack och för nästan alla andra också i klassen.
Efter han hade pratat klart fick vi baugetter, äpple och festis. Hela klassen tog sina cyklar/ben och åkte/gick till gropen. Jag och några andra badade, resten var badkrukor!!
När klockan var lite över 13:00 så åkte vi hem till våran lilla byhåla igen. Jag och Malin åkte hem till Frida och bokade biljetter. När jag sedan kom hem kollade jag lite på tv och tog det lugnt. Efter någon timmes vilan kom modern och mormorn min och hämtade mig. Vi åkte till mormor och morfars nya lägenhet som de ska flytta till snart. Den är jätte fin och jag tror verkligen att de kommer att trivas. Nära till affärer och sånt bra.
När vi kollat klart åkte vi och köpte thaimat, nudlar och kyckling blev det för mig. Var verkligen vrål hungrig så jag stoppade i mig lite mat när vi satt i bilen.
Mycket trevlig dag må jag säga!!! Snart ska jag gå och sova, eller lägga mig i sängen iallafall för imorgon ska jag upp 07:15. Vid 9:00 går tåget till Stockholm. Fan va kul det ska bli tjejer, det kommer bli underbart. Hoppas på att vädret blir lika underbart! Men det blir de säkert.
Så himla steeeek

1 kommentar:

frida sa...

ska bli awesome, love u guys!