7 juni 2010

Så här har min måndag varit

I skolan hade vi klasstävlingar, några killar från våran klass gjorde ett "torn" som var 7 m. Toppen grabbaR! Några i våran klass gjorde också armhävningar, 1337 st. Cooolit.
Sen var det massa mer saker som vi gjorde. På slutet av lektionen tog vi bilder med Olivias dator, haha alltså våran klass är för knäpp.
När lektionen var slut följde Malin med mig hem och hämtade pengar, sedan gick vi vidare hem till henne och hämtade hennes money. Vidare till bussen där vi träffade Emma och Frida, två främlingar. Vi satte oss och pratade med de och sedan när vi var framme på stan gick vi runt lite. Efter ett tag gick vi till gränden och där fikade vi. Äppelpaj och vaniljsås blev det för mig. Den var ganska så smaskig, fast den såg godare ut än vad den var. Vi satt och pratade en stund till och skrattade. Sedan gick vi till bussen och när jag kom hem började jag nästan direkt med min städning. Bra gjort av mig fast jag har ont i magen....
Imorgon är vi lediga från skolan. Fast ska jobba lite hemma för att få ihop lite pengar som sedan går till någonting haha bra koll. Skönt att få sovmorgon, har inte haft det på ungefär två veckor.

T-shirt - Monky (NY)
Jeans - Zara (NY)
Klocka - Ur&Penn
Skor - Din sko
Tunga - Min egen

1 kommentar:

din m sa...

Tunga - Min egen
HAHAHA. du är rolig du!