1 juni 2010

Tisdag - Goder Natter.

Har haft lite migrän i 2 dagar nu. Det är inte skönt alls och det går inte över av tablett heller...
Idag har det varit en till underbar sommardag. Efter skolan gick jag och Emma en promenad till hökåsen och sedan tillbaka. Vi gick sedan hem och efter ett tag så satte vi på oss våra träningskläder och satte sprutt ner till ip och sedan till spåret. Vi har varit väldigt duktiga på att gå idag tycker jag. Det är bra det.
Nu har jag tid att skriva eftersom att jag ligger i sängen och har väldigt tråkigt. Men datorn gör så att jag får ännu mer ont i huvudet, därför blir den snart avstängd. Istället får jag dejta min kudde och räkna de hoppande fåren.
Vi har fått reda på lite betyg idag också, jag kommer nog få lite mer vg'n i år. Är nöjd, men nästa år måååste jag fixa lite mvg'n också!
Idrott - VG
Syslöjd - VG
So - 3 VG&1 G
Musik - VG

Soooolen i mitt ♥

1 kommentar:

frida sa...

omg, har hon toffs eller ikke.... thats the question?
sötnöt, du är såååå duktig så!:D<3