3 juni 2010

Tooorsdag - Hej&Hej Då 23:16

HejsanHoppsan, kom precis in från balkongen med mamman min. Vi har ätit ost&kex och druckit te. Mysigt i det sköna vädret nu på kvällskvisten.
Idag cyklade jag med några tjejer i klassen till fågelbacken. Det var motvind hela vägen och uppförsbackar så det var jobbigt som tusan. Vi gjorde lite sammarbetsövningar, det var rätt så kul faktist. Sedan slutade vi kl.11:00. Då tog jag, Malin och Malva våra cyklar och cyklade till affären för att köpa pastasallad och dricka. Vi köpte även jordgubbar.
Efter det var de gropen som gällde. Vi åt våran sallad nästan på engång för vi var hungriga. Efter någon timme kom Måns, Wictor, Jonas och Johan och grillade körv. Sen var det bad dags! När vi hade badat ett tag var det riktigt skönt. Men de tyckte inte Malin haha.

Efter några timmar så åkte killarna hem, men vi tjejer stannade kvar en stund till. Men vi gick över till några andra tjejer. Vi badade och pratade. Kom hem vid 17:30.
Jag trodde inte att jag hade fått någon färg idag, men när jag kom in så såg jag hur röd jag var i ansiktet, armarna och på bröstet. Hoppas att det försvinner lite imorgon, så jag slipper kallas kräftan igen hihi.


Tog bilden efter vi hade käkat klart, men bättre sent än aldrig.

Nu ska jag drömma sött, god natt mina kära.

Inga kommentarer: