8 juni 2010

Ledig dag!

När jag fick sova hur länge jag ville idag så vaknade jag 9:20 men det blev inga sura miner alls.
För jag såg att det var fint väder och det betyder SOLA. Jag skyndade mig att äta frukost, duscha och vika lite kläder. Blev klar 10:00. Då gick jag hem till pappa och la mig där i en solstol. Läste solo och drack massor med vatten med is i. Kl.13.00 började molnen ta över himlen och det blev inge mer sol. Cyklade då hem till systern min. Men hon och Leo sov middag. Jag började kolla på Alvin och gänget 2, fett bra jue haha. Efter halva filmen hade gått hörde jag Leo ropa: EEELIN! ELIN! Sen fortsatte vi att se på filmen tillsammans.
När filmen var slut skulle han ut och leka med sin kompis och då cyklade jag tillbaka hem till pappi. Vi satte på oss motorcykel kläder och körde en sväng. Åt kebabtallrik i Kvicksund. Efter att vi varit borta någon timma åkte vi hem igen.
Satt vid datorn ett tag, sedan vidare hem till mamman min. Där befann sig Leo. Har busat med honom och lyssnat på en av hans favvo låtar "Manboy", haha han är så söt när han sjunger med!
Nu ska jag dricka te och ha det göttte.

Ny duschad Elin med ett glas juice+två sugrör. Gillas!

Inga kommentarer: