9 februari 2010

22:11

Nu är jag skit trött och snart ska jag lägga mig i min säng och lyssna på musik på mobilen hade jag tänkt,
men först ska jag skriva det här inlägget..

Efter skolan så kollade jag på tv/pluggade. När mamma kom hem åt vi mat och sedan gick vi hem till systern min och där fikade vi, kollade på tv och bilder. Sen gick vi hem igen och då fortsatte plugget. Jag har nog lite kvar att få in i min hjärna, men de får bli att ta in imorgon, hehe. Duschat har jag också hunnit med ikväll, så nu ska jag lägga mig med blött hår i sängen. Undra hur det kommer se ut imorgon bitti(?) kanske som en stor fet tova haha. Men nu ska jag inte skriva något mer, ögonlocken stänger snart igen.


God natt på er

2 kommentarer:

kingen sa...

din och den där isbjörnens rumpa är ungefär jämnlika:o?

elin linnea andersson sa...

bredlast var namnen:)