10 februari 2010

Nu sitter jag ner sjunkt i soffan hemma hos pappa, och har mjukis kläderna på. Himleskt skönt,hehe.
Men jag kom precis in från att ha gått från mamma. Som vanligt efter skolan kollade jag på Ghost Whisperer och pluggade i reklamerna. Efter ett tag kom mamma hem, då åt vi mat och sedan pluggade jag ännu mera. För vi har so prov imorgon, hoppas att det går rätt så bra iallafall. Nu när vi ändå är inne på prov och sånt så kan ju jag säga att jag är ganska så glad eftersom att jag fick 33/33 rätt på hemkunskaps läxan vi hade förra onsdagen. Det var rätt så lätt men jag är ändå jätte nöjd och glad.
Om ungefär 1h och 30min börjar Andra Avenyn, de ska jag såklart se på. Men innan det börjar ska jag läsa olika bloggar.Trevliiiigt va.haha.
Puzzelinpuzz

2 kommentarer:

Linus Johansson sa...

Grattis Elin för hk grejen :)

malin sa...

haha fan va söt du är ba:
himelskt skönt, hihihi
loveu