20 februari 2010

Min favorit.

Allt har gått så jäkla fort. Jag kommer ihåg när du föddes, den 20 februari hade jag vart och åkt skridskor med klassen på rocklunda. Gick och väntade på samtalet där ni skulle säga att "nu har en bebis kommit ut ur vida världen" hela dagen. Men inget samtal fick jag. När jag kom hem så ringde ni och sa att en liten pojke hade föds. Jag blev super glad.
Det är tre hela år sedan och det känns som om det var igår.

När man leker med dig så har vi alltid så himla roligt. Vi skrattar och busar. Nu när du börjar förstå mera vad man menar och jag förstår dig hur du menar så är allt mycket lättare.

Du är en underbar liten prick som är så go och söt. Oj! jag glömde att du var ett litet busfrö hihi. När du säger "du&jag ninni" och ler så är du urgöllig. Min lilla favvo kommer du alltid förbli!!!
Jag älskar dig så himla mycket.
/Världens lyckligaste moster.

3 kommentarer:

malin sa...

GRATTTTIS LEO!
:):):):):):):):)
du får väl hälsa coolingen från mig, haha.
<3

emma sa...

de går så himla fort!
grattis till lillkillen :D<3

frajda sa...

gratttis!