17 februari 2010

När jag kom hem från skolan idag så bestämde jag mig för att vara lite snäll åt mamman min.
Plockade både ur och i diskmaskinen. Började sedan att baka chokladmuffins, det blev ungefär som kladdkaka fast i muffinsformar haha. Men gott blev det iaf. Mamma blev glad när hon kom hem och gillade mitt bakverk mycket.
Sen blev det lite plugg i ungefär en kvart höhööö, sedan fastnade jag framför tvn och jag behövde inte plugga nå mer heller.
Lite före klockan fem kom frida och hennes moder och hämtade upp mig, sedan åkte vi till vår konfirmation. Fick göra nå tråkiga saker där och nyss kom jag hem därifrån. Ingen Andra Avenyn ikväll för att det är os, suuuuger! Nu ska jag trösta mig med en muffins, fast först ska jag ta en dusch.

Kan också berätta att vi hade hemkunskaps läxa idag och engelska prov,
det kändes som om jag hade alla rätt på hemkunskapen och på engelska provet vet jag ej hur det kändes haha. Men jag hoppas på ett G iaf, och alla rätt på hemkunskapen!
Hejdå och god natt.

Inga kommentarer: