22 februari 2010

Virus är bajs

Min dator har fått virus och den dampar som tusan, men det är bara för att virus skyddet har gått ur. Och det hade jag inte märkt hehe. Så att jag kanske inte kommer skriva så mycket när jag är här hemma hos pappa, men det är bra eftersom att då pluggar jag mera.
Fast jag kommer nog inte kunna hålla mig ifrån att sno pappas dator ibland.

Efter skolan har jag ätit mellis och pluggat lite kemi, renskrivit två st A4 och läst i en engelska bok. Kul????? Nej..... Men nu tror jag att det blir lite mera plugg på kemin för min del eller så ska jag kika lite på tv. Eller nej jag måste plugga nu och sen ska jag se på tv ikväll för då är det mer bra tv pogram så, hejdå med er mina kära vänner.

Och nu kom jag på ännu en sak jag kan klaga på och det är vädret.
Imorse när jag vaknade var det -28, och det är inte så himla roligt tycker jag. Skiiit kallt.
Jag vill att det ska bli sommar!!! fast det kan vänta tills efter sportlovet när jag och malin har åkt skidor hehe. Men det behöver inte vara -28 grader för de.

1 kommentar:

frida sa...

hata virus!!