18 februari 2010

Alla prov och läxförhör är klara för denna vecka. Skönt som tusan kan jag bara säga.
Får nog reda på hur det gick på dom nästa vecka. Tror inte det är nåt mer prov nästa vecka,
bara glosförhör säkert och sen ska svenska arbetet vara inne på fredagen nästa vecka.
Men den är jag klar med snart, jag ska bara skriva två A4 papper om något, men det gör jag i helgen så att det är klart.
Nästa vecka kommer alltså bli skön med inte så mycket läxor.
Sen vecka 9 så är det sportlov. Åker till hudik med mallan på fredag nästa vecka, det kommer bli mysigt.
Jag har nyss pakat mina saker för att i helgen ska jag vara hemma hos min fader.
Ska snart åka till min kusin med mamma och syster. Vi ska fika där.
Ikväll är det tv'n som gäller! Glee&Made in Sweden.

klädsel idag:

allt är från ginatricot, eftersom att jag är en gina nörd,höhö.

1 kommentar:

malin sa...

Det är inte made in sweden idag :(
sista avsnittet var förra veckan.
Hudik kmr bli jättekuligt!pusssy