7 november 2009

FREDAG/LÖRDAG

igår var jag med emma efter skolan,sen följde jag med vanessa och leo till affären och
köpte godis. sen åt jag hos dom och sen var jag med emma igen.
vi gick till affären och köpte godis och bullar,haha. sen gick vi runt här i lilla tillberga och sen

så cyklade vi en stund,eller de var ju inte direkt en liten stund,haha. men de var
iaf skit kul!!!
sen vid halv elva så gick vi hem till oss själva,eller vad man säger....

idag vaknade jag av att telefonen ringde,de var christian och han sa att dom skulle åka och bada
om en halv timme,så jag skyndade mig och sen åkte vi till badhuset.
och jag kom nyss precis in och snart ska jag käka mat sen kanske jag ska leka med emma igen.
men nu orkar jag inte skriva nå mera,ha en bra lördag!

och du malllan.. du får snart bli frisk,tycker jag. hihahehö
puss,e

3 kommentarer:

brandbergarnn sa...

vilka mer än kricke då?:)) plus att de lät ganska kul att leka med emma;)

elin linnea andersson sa...

Brandis: de var ju inte kricke i våran klass,de är en annan,haha:D

malin sa...

tack eliiin(L)(L)(L)