22 november 2009

söndag

vaknade tjugo över tio idag,då kollade jag och mamma på tv.
sen åt vi frukost,sen gjorde jag iordning mig. och sen så gick jag hem till pappa.
vi pratade lite sen så åkte vi till macken och hämtade mitt hm packet.
är väldigt nöjd över de jag köpt,hiihi.
och snart ska jag vara duktig och hjälpa mamma med att laga mat,tror de blir lax.

sen senare tror jag att jag ska baka något riktigt smaskigt,jag blev så sugen att
baka när jag pratade med ems i tele och hon bakade kladdkaka,haha:D
egentligen skulle jag och ems kolla på mallans handbollsmatch idag,men vi orkade
inte. men vi får hoppas på att tillberga vinnner. lycka till!!

puss,e

2 kommentarer:

you know who sa...

du skulle settt & smakat mit kladdkaka fan. jag borde bli sån där som jobbar på konditori. jag hade sånt där socker på (vet inte vad de heter) sen hackade jag choklad och hade över. muuums hihi.

sån kan vi göra till desert på nyår juuu :D
och jag vill se dina saker sen, hihih. och jag tror dig när du säger att de är fint, för du har bra smak!!
jag älskar dig bäästavääänL)(L)

jodu, de ska jag säga dig nån gång;D sa...

köpte du dom där sakerna du la in förut lr?:) plus att jag trodde du också gick i mallans handbollslag?:O