27 november 2009

fredagsmys!

idag var jag i skolan som vanligt,på hemkunskapen så bakade vi pepparkakor.
sen tog jag och emma gris sprutan också,så nu har jag ont i armen och jag kommer säker ha
mer ont imorgon. hoppas att jag inte får feber bara,för jag brukar ju ha den turen,hah.
sen så slutade vi iaf vid två,då åkte jag och emma med bussen ner till stan.
vi shoppade lite,sen så mötte vi jejje,jossan och malin, vi köpte lite julpresenter,hehe.
och gjorde bort oss lite,eller ja jossan gjorde,haha.
ikväll ska jag basta med johanna,sen blire mys framför tv med familjen här hemma hos pappa.

här kommer några bilder från veckan:

hetingarna i 8B

malva&jejje

klass 8B
malva&jossan

tjejer kan också ha roligt,haha!

pez&pöllan

jossan&malva
johans fina konstverk

1 kommentar:

malin sa...

får jag låna lite bilder till min blogg?
hahahaha fyfan va kul gårdagen var!
älskar dig / er!!!!