28 november 2009

vaknade vid halv 11 idag,men hela dagen har jag gått och vart trött.
kan de vara av sprutan tro?de stog på lappen som vi fick med från skolan att man kunde bli
trött några dagar efter,så nu får jag väl gå och vara trött,hehe.
men idag när jag vaknade så åt jag frukost,sen gjorde jag mig i ordning för vi skulle åka till
erikslund. vi gick in på olika affärer och så sen så skulle johanna övningsköra så då åkte jag hem
till mina kusiner och var där med min faster. kollade på någon film på tvn,den var bra.
men jag kommer inte ihåg vad den hette,hah. men ikväll händer de inte något speciellt.
jag kollar nog på tv hela kvällen och tar de lugnt.
och armen har jag ont i frf,lite ondare en vad jag hade igår.
men jag lever iaf,och de är ju bra,hehe.
Byeeee.

2 kommentarer:

frida sa...

det var längesen du gjorde ett videoinlägg elin, jag måste ju få se att du lever!?!?!?!?!
DU ÄR MIN STÖRSTA IDOL, SO YOU BETTER BE LIVING!!

elin linnea andersson sa...

ja ellehuuuuur!
vi får ta att göra video på tisdag!!!!! (L)