1 november 2009

SÖNDAG

idag har jag inte gjort något speciellt förutom att jag har åkt hem från hudik.
skönt att komma hem,men känns inge skönt att tänka på att skolan börjar imorgon och att man ska upp tidigt.
men jag saknar alla så himla mycket så de ska ändå bli kul att träffa alla. men nu ska jag käka mat sen ska jag nog kolla på Ensam mamma söker. och sen kom jag på att de är 1 november idag så att jag tror jag måste ner på stan snart
för pappa fyller år på torsdag så jag måste köpa present till han.
och jag längtar sååå jäkla mycke tills jag fyller år!!!
hoppas att den här månaden går fort
puss,e

2 kommentarer:

frida eriksson sa...

du elin, då fyller våra föräldrar ganska nära inpå varann:D
pappa fyller imorgon, tihi intressant jag vet:D:D<3

svar till frada sa...

ohlala,ja de gör dom ju.
ja de är faktist ganska så intressant tycker jag. då får du väl hälsa grattis till fadern din,haha:D(L)