21 november 2009

lördag

idag när jag vaknade så gjorde jag mig klar,sen gick jag hem till syrran min och lekte
med min lilla gulleplutt leopold. sen åkte jag,fia och leo till hälla. jag köpte en ring på hm som
jag alltid ha velat haft. men den är lite förstor så jag skulle behövt haft xs men de fanns ju
såklart inte. och sen så har mitt hm paket kommit,så jag ska hämta de imorgon ifall de är uppet
på macken,jag vet inte. iaf efter vi hade vart på hälla så åkte vi direkt till min kusin som
nyss har fyllt år,så vi grattade henne. vi åt jätte god mat där och tårta.
när jag kom hem så kom mallan och då gick vi hem till emma,där kollade vi på tv och sen
så gick vi ut och snackade.
nu sitter jag och käkar macka och dricker te,sen ska jag hem till syrran och mysa med henne.
vi ska nog kolla på någon film,antingen skräck eller någon spännande,haha.
puss,e

Inga kommentarer: