10 november 2009

TISDAG

idag var de skola som vanligt,och när jag kom hem så satte jag mig nästan direkt
framför all läxa. vi har engelska,spanska och kemi den här veckan. och jag hatar verkligen
kemi,de är så jävla svårt och tråkigt...... men de är skönt när man har de gjort.
men sen har jag inte gjort något speciellt,eller jag tog en liten pause när fia och leo kom och fikade,

de va kul för jag har inte träffat leo sen typ lördag.
sen har jag kollat på andra avenyn,men ikväll så var de inte så bra. för jag stör mig så jäkla
mycke på allt och alla där,haha.
men nu ska jag fortsätta lyssna på min ny favvolåt,haha!
puss,e

de är svårt att sluta älska dig,svårt att sluta se på dig och få pirr i magen.
allt kändes så jävla bra och nu?..
tur att
man har bra vänner som ställer upp för en. de finns inga bättre en ni,
de finns bara ett ord för er,underbara. utan er skulle jag inte klara av allt,
ni får mig alltid på bättre humör och gör så att jag mår mycke bättre.
jag älskar er så himla mycke, ni vet vilka ni är♥

12 kommentarer:

din e. sa...

du vet redan vad jag tycker bella, och han vet inte vad han förlorar..

mer behöver jag ej säga, vill inte säga för personliga saker, hehe.
men jag älskar dig jätte mkt gumman, du vet att jag alltid finns här för dig min älskade vän♥♥♥♥♥

frida eriksson sa...

jag känner mig träffad(a)?
nej, men jag finns alltid här! och jag håller med emma, han vet inte vad han förlorar..
men ja, jag kommer alltid finnas här!!
iloveyouuu♥

Linus Johansson sa...

usch för så många läxor :p
Vi har bara ett prov på fredag :p

Linus Johansson sa...

usch för så många läxor :p
Vi har bara ett prov på fredag :p

Linus Johansson sa...

usch för så många läxor :p
Vi har bara ett prov på fredag :p

Linus Johansson sa...

usch för så många läxor :p
Vi har bara ett prov på fredag :p

Linus Johansson sa...

sorrry min dator lagga därför de blev så många kommentarer
tur att du har så bra vänner ;)

Linus Johansson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
elin sa...

e&f:jag älskar er jätte mycke.
jag är verkligen hur glad som helst över att jag har så bra vänner som alltid ställer upp..
ni är bäst!!!! (LLLL)

l:haha,ah de är väldigt tur:)

martinthegratest;) sa...

tack va gullit sagt haha:P men lite konstruktivt lät de ändå:D

elin sa...

haha,va fan är konstruktivt? haha:D

fia sa...

Du har en bra syrra också va?
hoppas att du vet att du kan prata med mig också, jag älskar dig mest!
puss...