10 december 2009

10 Dec

Idag efter skolan så åkte jag med emma och malin till stan. Dom skulle köpa present till mig
och jag gick runt och kikade efter julklappar,noch jag hittade till min mamma och pappa.
På guldfynd så frågade hon i kassan och jag ville bli medlem där, javisst sa jag och skrev på ett papper. När jag kom ut därifrån så kollade jag på ett papper som jag fick därifrån och där stog de att man måste
vara 16 år för att bli medlem och om man är under 18 år så måste man ha en förälder som skriver på, och jag som inte ens är 14 en. hehe lite roligt.
Sen så träffade jag malin och emma igen, vi åt donken och sedan tog vi bussen som gick 17:15.
När jag kom hem så gick jag hem till mamma och slog in lite julklappar och packade.
Nu är jag hemma hos pappa och har nyss käkat. Resten av kvällen så kommer jag nog slappa framför tvn.

Inga kommentarer: