7 december 2009

EMMA GÄSTBLOGGAR!!!

heeeej hej. emma here. *fniss*
sitter här med min bvän och lyssnar på westlife, muuums
om någon timme ska vi iväg till önsta med brudarna, myys
och snart fyller elin år!!! får man verkligen inte glömma, för nu blir hon fjortis. de är nästan lika stort som att bli tonåring och fylla 13 och NÄSTAN lika stort som att fylla 15 och bli byxmyndig och slippa cykelhjälmen och NÄSTAN lika stort som att fylla 18 och bli myndig och NÄSTAN lika stort som att fylla 20 och hänga på systemet. bara NÄSTAN.
SÅ GLÖM NU FÖR FAN INTE ATT ELIN FYLLER 14 DEN 14 DEC!!!!
tack för mig!



titta vilka söööta pojkar. hihihi
NAAAW.

later!
/ www.emmaastyle.blogg.se

3 kommentarer:

frida sa...

haha så jäkla söta åååh hihi:')

assow grattis dåe fjårtizz??^o)

johannnnnnnnn sa...

jag vet att jag är söt :)

Anonym sa...

haha as gulligaaa ju!!
grattis min älskade vän i förskottt. hoppas mitt fina kort kommer att sitta fint som jag gjorde till dig idag?????

PUSS BABE
din ems