4 december 2009

4 Dec

jag och emma hade sista prao dagen igår för vi har ledigt idag.
vi fick 150:- och de sa att vi hade vart de bästa praktikanterna på länge eller om inte
de bästa praktikanterna som de någonsin har haft.
ah visst jag kan hålla med dom för vi var ju bara för brå,men de blir de ju när elin&emma är i farten.
på kvällen så var vi på tjejgrupp,vi pratade om sex och sånt,hehe.
sen så gick jag och emma hem till henne och hon käkade och packade lite saker
eftersom hon sov med mig. när vi kom hem till mig så satt vi vid datorn/kollade lite på tv.
sen så somnade vi,vet inte vad klockan var då. men vi hade iaf en mysig kväll.

idag vaknade vi vid 11,de är faktist ganska så sent för mig och emma när vi sover.
men vi var väl trötta efter en vecka i resturangbranschen,höhö.
nu ska vi fixa oss lite granna sen så ska vi börja med vårt pluggande. vi ska skriva bokrecension
och en egen robinsonad. sen när frida slutar så ska vi göra något arbete om vitaminer/mineral ämnen,
eller vad de var.
10 dagar kvar tills lilla elinpez blir en stor flicka!

2 kommentarer:

malin sa...

MAJGARD!
vilken exkremt effektiv störning!
nej jag skoja men shit fan du blir ju fjorre snart, iloveu my babe

elin linnea andersson sa...

haha,ja de blidde jag!!!
älskar dig också