14 december 2009

14 Dec. min födelsedag

hejhallå, idag fyller jag år som sagt var.
imorse när jag vaknade så gjorde jag mig iordning lite sen så kom emma och malin
och av dom fick jag en tröja,glasögon och ett par hårspännen som jag fick bära under skoldagen.
haha,så snygg man var. jag älskar er gummor.
när jag kom hem från skolan så satte jag mig vid datorn och väntade på att få bli firad av mamma, fia, christian och leo.
sen nr dom kom så fikade vi lite och jag fick lite paket. te.x. skit sköna/mysiga tofflor, halsband, presentkort på gina 500:-, smink sak på make up store, lösnaglar, film och någon sak som man
ska sätta utanpå datorn.
sen så åkte jag hem till pappa och åt mat, sedan öppnade jag mina paket här.
fick ett smyckesträd, 800:-, film, maskara, sminkborttagning, ansikskräm och påtankning på mobben.
igår när jag var hemma hos min faster så var farmor där också och där fick jag sammanlagt 750:-, ögonskuggor, sminkväska och choklad.
mycke saker har jag fått iaf, och jag är nöjd som tusan!

2 kommentarer:

malin sa...

bra de gumsan , du ska vara nöjd(L)
jag älsakr dig mest

frida sa...

finfina grejor du!!
pusss(k)