13 december 2009

13 Dec

igår så tog vi brudar bussen till stan och käkade på spicy,
efter de så köpte vi massor med godis och chips. sedan körde vi vidare till kvartan
där väntade vi på malin och jossan. när dom kom så kollade på filmen The proposal den var skitabra. sen så körde vi buzz och sjung sing star,snackade en hel del.
de har iaf vart jätte roligt och mysigt. sen så somnade vi mellan 4-5 och vaknade sen
upp typ halv 10. då käkade vi frukos,packade ihop och pratade. när jag kom hem så satte
jag mig nästan direkt framför datorn och började skriva om industriella revolutionen,väldigt skoj när de är helg..
men bättre de en få göra de imorgon på min födelsedag,haha.
och på tisdag ska vi tjejer ha disco för mellanstadiet och då hinner man inte heller plugga,
och på onsdag är det konfirmation.
vid 7 idag ska pappa, birgitta och jag hem till mina kusiner för att fira mig och min kusin jocke.
där ska vi käka och ha det så trevligt så,heh.
(bilder från igår finns här)

1 kommentar:

malin sa...

jag älskar er,ni är bäst!(L)