11 december 2009

11 Dec

Idag i skolan så kollade vi först på luciatåg sen så gick vi upp i klassrummet och fick lussebulle,pepparkaka och festis. Men ist för att lussebullen kom i magen så flög dom runt i klassrummet,haha.
Roland sa att vi fick kasta bara ifall vi plockade upp sen, och de gjorde vi,haha.
Sen så hade vi hemkunskap och jag fick reda på att jag kommer få VG i slutbetyg så jag är glader just nu! Sen hade vi iaf mat och där hade vi kul som alltid,haha. Lät så här ungefär:
vad är de för dag idag? Fredag
vad är de för dag imorn? Lördag
vad betyder de? helghelghelghelg!

haha,kommer inte exakt ihåg men.. Sen hade vi matte. Efter matten så sparkade jag och jejje
någon äcklig sko till och på varandra,haha. Sen så följde jag med johan till affären.
Nu ska jag gå och packa tills imorgon för då ska vi tjejer sova över på kvartan.

Inga kommentarer: