28 december 2009

Frågor om år 2009 (har tråkigt)

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
det har jag säkert gjort.
2.Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ne
4. Dog någon som stod dig nära?

5. Vilka länder besökte du?
turkiet
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
vill fortsätta 2010 som det är nu. fast lite mer motion skulle ju inte skada.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
inte så många datum i skallen, men jag har många minnen jag kommer minnas.
8. Vad var din största framgång 2009?
jag vet inte
9. Största misstaget?
vet ej
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk har väl alla vart
11. Bästa köpet?
vissa kläder och smycken
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och smycken
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, mina underbara vänner och lite andra saker
14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009?
många, orkar inte skriva alla
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
lika glad
16. Vad önskar du att du gjort mer?
vet ej
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet inte
18. Hur tillbringa du julen?
hemma hos min syster med släkten på min mammas sida.
19. Blev du kär i år?
ah
20. Favoritprogram på TV?
andra avenyn och ghost whisperer
21. Bästa boken du läste i år?
jag har bara läst en bok och det var genom skolan, robinson kruse. inte så himla bra.
22. Största musikaliska upptäckten?
vet inte riktigt
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
fick allt jag ville ha. sicken tur va.
25. Något du önskade dig men inte fick?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
hade roligt i skolan sen hem och blev firad av familjen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
inte så jävla mycke regn och gråt
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
som alla andra
29. Vad fick dig att må bra?
mina vänner och kärlek
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
ingen speciell
31. Vem saknade du?
elin granlund
32. De bästa nya människorna du träffade?
har börjat lärt känna ganska många nya människor och alla är bra

Inga kommentarer: