29 december 2009

29 Dec.

Första gången i år jag halkade och de var ingen liten halkning utan mitt på rumpan.
Det gjorde skit ont. Leo ba: haha, det där var roligt! haha.
Men jag, fia och leo tog bussen till stan. Där gick vi runt lite i affärer och sen käkade vi mat på mc`donalds. Sen så skulle fia till doktorn och då stannade jag och leo kvar och han åt glass och jag milkshake. Riktigt smarrrrrigt.
Sen så gick vi till leksaksaffären och kikade där lite snabbt och sedan satt vi i väntrummet och
lekte medans vi väntade på fia. När hon var klar så gick vi till leksaksaffären igen och leo fick köpa vad han ville och han valde några små fiskar som man kunde fiska upp.
Inte direkt de man skulle välja själv om man fick ta vad man ville ha. men men,hihi.
Sen skulle christian komma och hämta oss, bilen gick sönder så då fick hans kompis hämta oss
och sedan hämta upp christian också. Nu sitter jag i soffan och väntar tills klockan är nio för då tror jag att det börjar någon bra film på tvn.

3 kommentarer:

emma sa...

HAHA de låter som min elin dedär!:D
din klant :O

elin linnea andersson sa...

men vet du hur hala mina skor är??
halkar fast de inte ens är halt.
SHIIIIIITE:O

johaN sa...

ajabaja elin inte leka fisk på hett vatten:)