10 januari 2010

Det blev inte en fika på stan idag med emma för att isf skulle vi inte hinna till gudstjänsten. Mamma och mats följde med dit så att jag fick mera steg och när vi kom dit så var det bara vi där haha. När jag kom hem så åt jag mat och sedan har jag, pappa och birgitta kollat runt lite på resor. Vi hade tänk att åka till Thailand runt jul, det är ju ganska långt kvar men resorna tar ju slut rätt så fort.
Det skulle vara ganska så härligt faktist,hihi. Jag vill bara åka NU!!! aja, resten av kvällen så har
vi bara kollat på tv. Johan Falk och just nu kollar jag på Click, den är inte så bra men men..
Imorgon är det måndag igen och skolan börjar, kommer säkert få massa läxor och skit som man
måste plugga direkt efter man kommer hem ifrån skolan. Tråkigt som tusan säger jag bara.
Men nu ska jag se på tv. Natti natti!

/Bella

Inga kommentarer: