11 januari 2010

(Hej), idag är det 11(januari) . När jag vaknade så(smikade) jag mig och plattade håret. Sen (gick) jag med emma till skolan och vi fick gå hem typ en timme tidigare för att våran(lärare) fick damp. Så då blev vi alla glada och sa(tack och adjö). Efter skolan har jag sutti och pluggat engelska glosor, pratat med johan och lilla ems plus att jag vart på(toa) . Snart kommer min pappa hem från (jobbet) och då ska vi äta mat. Sen vill jag också tacka er för att ni matar mina(fiskar).

5 kommentarer:

ems sa...

HAHAHAHA ELIN!!!!!!!!
jävla likt roland dendär bilden alltså. "våran lärare fick damp"

hahaha.
älskar dig gumman!

elin linnea andersson sa...

hahah! :D älskar dig enormt babe

frida sa...

fan va bra elin, sådär tycker jag du ska göra varje dag. mycket roligare och bättre att läsa. hahha:D
sötunge:D

ems sa...

hahaha bellla.
dedär påminner om dig på msn förut. en icon för varje bokstav. hahah puss!!

elin linnea andersson sa...

F: vet, jag är ganska så rolig av mig. men jag kan inte dela med mig av min rolighet varje dag för till slut så blir det inte lika roligt längre. haha. du e en sötunge:D

E:haha, ja det gör de verkligen.
jag är så himla bra som hade för varje bokstav då också!!! haha.
puss!!!