19 januari 2010

Studiedag

Sov till ungefär halv tolv idag, skönt säger jag bara. Då fixade jag mig och sedan kom emma.
Vi pluggade lite kemi och sedan tänkte vi gå en liten promenix till hubbo kyrkan sen tillbaka. Men när vi gått dit så fortsatte vi att gå och sedan gick vi hela hubborundan eller vad det heter,haha. När vi kom hem så drack vi nyponsoppa och åt mackor medans vi pluggade lite. När emma gick hem så åt jag mat och duschade håret. Efter maten var uppäten så pluggade jag lite till och nu har jag bara SO läxan kvar fast den har jag pluggat lite på också så det kommer gå rätt så fort att plugga in. Men imorgon måste jag skriva ut papper om kolets kretslopp och sen ska jag och emma gå till hökåsen för (vi är duktiga) att sedan ha konfirmation,hihi.
BYE BYE!

1 kommentar:

e sa...

hoho, vi är grymt duktiga!
nu måste vi bara hålla dehär också och inte göra som vi gjorde förra året, hahaaa :D

puss älskling<3