4 januari 2010

STOCKHOLM

Gick upp klockan 7 idag, då fixade jag mig och sedan åkte jag, mamma och fia till mormor för att
hämta henne. Sedan vidare till tåg stationen och hämtade ut biljetter.
Tåget gick klockan 9 och vi var framme ungefär klockan 10. Då gick vi runt och kikade
och försökte hitta något som fall oss i smak, men ikke. Klockan 1 så gick
vi och åt på någon mysig resturang och sedan fortsatte vi våran shoppingtur. Jag hittade då några saker,
men inte så mycket. Åkte med tåget hem som gick halv 5 och då kan man ju säga att jag hade
hur ont i fötterna som helst och var jätte trött för jag sov bara i 3½h. Trevligt värrre!
Nu ska jag dricka te och käka munk med mamma och mats.

Tjocktröja GinaTricot 99,50:- ord. pris 199:-
Tröja GinaTricot 149:-
Rouge Kicks 119:- (tror jag)
Klocka Ur&Penn 199:- ord. pris 398:-

Inga kommentarer: