13 januari 2010

13 Januari

Kom på igår att alla mina nya favvo smycken hade försvunnit, så letade lite men hittade dom inte. Jag trodde att dom var hemma hos mamma. Men när jag kom till mamma idag så var dom inte där heller. Jag fick panik och skyndade mig hem till pappa och började leta och städa i mitt rum för att se om den var där. Men jag hittade den inte, sen så kollade jag i min tik väska och där längst nere under alla kläder och skit låg dom. Blev väldigt glaaaad, eftersom att allt som låg där i kostar nog lite mer en 1000:-. Så ikväll har jag hunnit hitta mina smycken och städat mitt rum. Och de är ju alltid bra. Sen så gick jag hem till mamma igen och då duschade jag. Efter de så satte jag mig vid datorn och kollade på Guds tre flickor, de var sista avsnittet så jag ledsen. Nejdå, men jag vill att de ska vara flera. Nu sitter jag här och dricker te och nu ska jag gå till mamma så hon får lite sällskap framför tvn.

..God natt till er som ska sova..

Inga kommentarer: