30 januari 2010

Har inte skrivit på ett par dagar nu. Har inte orkat eller haft tid.
I förrgår gjorde jag inget speciellt efter skolan, pluggade bara. Sen följde jag med mamma och fia och handlade. Hittade ett par billiga mjukisbyxor där för 99:-. Igår var jag med min lilla stjärtrumpa emma på stan, vi drack drömchoklad på gränden och shoppade. Mysigt som alltid. Kanske lägger upp bilder sen på de som jag köpte. Men jag brukar inte orka,hehe. När jag kom hem så gick jag hem till fia och käkade tacos. Sen så lekte jag med vanessa, leo och savanna. Kl. 20.00 så kollade vi på Let`s dance. Somnade sedan ett tag för jag mådde jätte illa. När jag kom hem så la jag mig och somnade nästan på direkten.
Men idag så vaknade jag halv nio. Jobbigt att vakna så tidigt på en helg liksom. Men jag var väl utvilad, och de är ju alltid bra. Idag ska jag nog bara ta det lugnt, och ikväll ska jag och mami gå på bio.

Juste ville bara säga att jag är glad också för att jag fick reda på att jag fick VG på industriella revolutionen
och VG+ på läxförhöret som vi hade på so'n.

Ha en bra lördag!
Puss

2 kommentarer:

ems sa...

Love uuuu<3

malIn sa...

du är så duktig så<3