1 januari 2010

NYTT ÅR

Var med emma på em. Vi testade typ ögonskuggor och satt vid datorn.
Sen skulle vi gå hem till frida, men så var hon inte hemma så då tänkte vi gå hem och
vara med robin en stund. Men när vi ringde han var han med måns vid fotbollsplan så
då fick vi gå tillbaka. Och plus att jag halkade på stjärten igen, haha tyck synd om mig.
När vi kom till måns och robin smällde dom raketer och sen så följde vi med dom hem till
månsa och kollade på American pie. Vid halv 6 gick vi till frida och började fixa iordning oss lite smått och
sen käkade vi kyckling a la lena, gött! Senare så kom jossan och jejje, då snackade vi en stund.
Klockan nio kom malva och malin. Då smällde vi lite raketer och sen gick vi in och fikade för de var jätte kallt.
Halv tolv gick vi ut på fridas baksida och smällde lite till. Sedan vid tolv tog vi pommac och gick
vidare till fotbollsplanen och kikade på raketer. Vi gick in ganska så snabbt för de var ju inte direkt varmt.
Då dansade och pratade vi. Mycket trevligt säger jag bara.
Efter ett tag så gick vi ut igen och gick några meter,haha. Sen vid två drog alla.
Då kollade jag, frida och emma på Baksmällan och sen så somnade vi.

Idag så vaknade vi tolv, då kollade vi klart på filmen och käkade frukost.
Nu ska jag bara ta det lugnt, sitta vid datorn/tvn. Mamma håller på att göra blåbärspaj som vi
ska äta senare ikväll. så smarrigt va.
Bilder sen igår kommer när frida lagt ut dom på sin bloggish.

3 kommentarer:

frida eriksson sa...

höhö jää, allt hänger på mig.. ska jag lägga ut bilderna eller ej??? hmmm... moohaha

älskar er, sjukt kul igår!

elin linnea andersson sa...

du ska lägga ut bilderna, och de är NU!!! hihi.

vi älskar dig

elin linnea andersson sa...

du ska lägga ut bilderna, och de är NU!!! hihi.

vi älskar dig