25 januari 2010

Mån 100125 (bara jag som tycker de ser konstigt ut?haha)

Förlåt för dåligt uppdatering, jag har inte orkat skriva något och egentligen inte nu heller.
Men jag har inget annat att göra. Har pluggat so, engelska och svenska nu ikväll och jag har också hunnit med att duscha och kollat på Spårlöst. Imorgon har vi so prov i skolan, känns som att jag kan de rätt så bra så hoppas att jag inte får hjärnsläpp som jag brukar.
Sista lektionen så har vi elevensval men då ska jag emma och malin åka till stan ist och köpa tyg till våran strandklänning som vi ska göra. När jag kommer hem så måste jag nog plugga ännu mera, och sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Hoppas att jag inte behöver plugga så mycket.
För det orkar jag inteeeeee. Aja, nu ska jag borsta mina tänder och sedan läsa massa bloggar som jag inte har läst på några dagar.
Puss

Inga kommentarer: