9 januari 2010

ELIN TIPSAR LITE GRANNA


Jag fick de här två produkterna av min kära moder i veckan och jag har andvänt peelingkrämen 2 ggr och haft på mig decubal krämen innan jag sminkar mig och när jag tagit bort mitt smink på kvällen. Och jag ser redan skilnad,är inte alls lika torr längre. Så de ska jag fortsätta att andvända.
(jag har tråkigt de är därför jag skriver det här hehe)

DECUBAL INTENSIVE CREAM
En mjukgörande och vårdande fet kräm för mycket torr hud.
Går snabbt in i huden. Produkten är oparfymerad och innehåller inget konserveringsmedel.
Kostar ca 120:- på tex. apoteket.

ACO FACE SCRUBCREAME
En djuprengörande och skonsam peelingkräm för ansiktet och halsen.
Löser upp och avlägsnar döda hudceller samt stimulerar blodcirkulationen.
Produkten är oparfymerad och ska andvändas 1-2 gånger i veckan.
Kostar ca 50:- på tex. apoteket.

Inga kommentarer: