18 januari 2010

Tråkig måndag idag med skola och plugg. Fast i skolan hade vi håla i över två timmar, så det var skönt. Vi lekte i lekberga,hihi kul. När jag kom hem så började jag med att plugga och dricka lite varmt. Sen så hade jag en liten pause ifrån pluggandet och kollade på tv en liten stund, sen så återgick jag till pluggandet. Sen så duschade jag och åt mat när mamma kom hem.
Efter maten hjälpte mamma mig med kemi och fysik. Imorgon så har vi studiedag, och det ska bli super skönt. Fast att jag måste plugga. Men det är alltid lite roligare med emma bredvid sig och plugga. Vi hjälper varandra lite så kanske de går fortare. Sen vet jag inte vad vi hittar på.
På kvällen blir det nog ännu mer plugg..... men hoppas att de inte blir så mycket. Tror jag ska göra en berättelse om kolatomens kretslopp, det låter kul va? haha.

Här kommer videos från idag

Inga kommentarer: