8 april 2010

Favoriter

Ställde klockan på 11:20 idag, men vaknade 11:15 av mig själv. Perfekt tycket jag.
Låg i sängen och kollade på tv ett tag, sen klädde jag på mig och fixade iordning mig. Jag och Ems tänkte cykla till Johan, men problemet var att jag inte hade nå luft i mina däck. Emmas var inte heller tillräckligt pumpade. Började leta efter en cykelpump i garaget med hittade ej en sak som skulle sitta där på. Emma kom sedan, så cyklade vi till macken där man kan pumpa. Vi testade men gick inge bra, vi gick in och frågade fall den var trasig. Då fick vi en grej som vi skulle sätta på den. Det gick inte heller lika bra som vi hade hoppats på. Mackengubben gick sedan ut för att röka, han såg nog att vi inte hade lyckats så bra. Vi fick ett munstycke (eller vad det heter) och det slutade med att han fick hjälpa oss hihi. Vi är så duktiga!!!
Men efter det kunde vi fortsätta våran färd till Johan. Det var lite svårt att hitta men när vi äntligen kom till honom kollade vi på film, åt kladdkaka, blev rädd för hans fågel, satt vid datorn och busade. Jag och Emsan cyklade hem 19:15 och kom hem 19:30 ungefär. Då började vi kolla på ett avsnitt av Vampire Diaries som vi missat och det nyaste som gick på tvn.
Nu ligger jag här i sängen och lyssnar på musik, inget roligt verkar hända här på datorn idag. Tråkigt har jag som tusan.

Inga kommentarer: