27 april 2010

Happy Birthday My Dear Friend♥

Du har alltid varit längst upp på toppen i mitt liv och hjälpt mig att kämpa när det har varit som allra svårast.
Du är en sann vän, som jag alltid kan lite på upp till 100%. Jag kommer alltid att vara vid din sida.
När jag fyllde 3 år och du var ungefär ett huvud längre än mig.. sa du "Tänk Elin idag fyller du 3 år" och klappade mig på huvudet. I nästan hela mitt liv har du varit där som en liten mamma, kallar dig till och med mamma ibland fast jag inte tänker på det.
Jag är så himla glad att du finns vid min sida, utan dig skulle allt vara svårare och tråkigare.

Du är så vacker. Som en diamant som växer och växer i allas ögon. Det finns inte många som är som du, vill alla människor väl. Du är så god att man bara vill äta upp dig.

Jag tänker nästan aldrig på hur bra det är att jag har dig, du är liksom min bästavän.
Men inte bara det, utan också min första och allrabästa kompis ända sen jag började på dagis.
Jag kommer alltid att älska dig som om du vore en familjemedlem till mig.
Men det jag ville säga till dig är GRATTIS GUMMAN PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!! Nu är du äntligen byxmyndig, slipper hjälmen och du får se filmer som är från 15 år. Wihooo.

/Fjortisen Elinpez
Skratt och tårar. Allt med dig är minnen man aldrig vill glömma.

950428,då det föddes en underbar person i världen

1 kommentar:

malin sa...

Åh elin.. tårarna rinner ner för kinderna när jag läser inlägget. Fan va söt du är. Du ska veta att jag älskar dig över hela mitt hjärta, och jag är så jävla stolt över dig, hela tiden! Du är min skönhetsprinsessa & du är den jag sist skulle släppa. Mitt liv utan dig vore meningslöst och tråkigt, och jag menar verkligen det jag skriver. Det är dig jag berättar allt för och det är dig jag skrattar&gråter med. När inte du mår bra så mår inte jag heller bra, och när du väl är lycklig så känns det som att en stor sten lyfter från mina axlar.

Men TACKTACKTACK för dom fina orden, och fan så mysigt vi ska ha idag. JAG ÄLSKAR DIG<3333333