4 april 2010

Körslaget - Team Picasso

Vi tog tåget som gick kl.15, vi kom fram ca 50 minuter senare.
Då gick vi runt på stan där lite och kan säga att det var nog ingen som inte kollade på oss haha. Sen åt vi på donken och efter det tog vi tunnelbanan och sedan buss till gärdet.
När vi kom fram så stod vi i kö till toan, sen fick vi gå in och vänta i ca 1h. Det var det genrep i ca 15 minuter. Sen blev det direktsändning, alla vi skrek allt vad vi pallade. Har fått se en skymt av oss och våra skyltar i tvn. När dom skulle säga vilka körer som hade gått vidare så var Team Picasso en utav de 2 sista, men dom gick vidare som tur va! Sen gick vi ner och hade kramkalas med Olivia. Vi åkte sedan tillbaka till tågstationen, där fick vi vänta 1h innan tåget skulle komma. Då köpte vi grejer på pressbyrån, det var en skit kul gubbe som jobbade där. "Tja, läget? Hare! " Sen gick vi och käkade/väntade, då rätt som det var kom en snubbe som gav jossan en rosa ros och började säga att hon var vacker och sen började han sjunga till henne. Gå in på http://www.youtube.com/ och sök sedan på "nattens ros" så får ni se honom när han sjunger vackert till några andra brudar också. Tåget gick 23.37, vi skrattade hela vägen hem åt malins dubbelhaka/or haha.

Jag har längtar efter den dagen, men nu är den över. Men jag har haft jätte jätte roligt och jag vill göra om det!!! Tack för dagen♥
(Bilder kommer senare)

1 kommentar:

malin (med 3425 hakor) sa...

Du är inte ensam om att vilja göra om det kan jag säga, fyfan va kul vi hade. jag älskar er mest!