6 april 2010

Idag ställde jag klockan på 11:10. Då ringde fismallis. Gjorde mig iordning och sen gick jag hem till systern min och tog hand om lille Leo. Fast han sov just då, när mallisen kom så vaknade han. Vi slappade fraför tvn, sen tog Leo cykeln och jag&Malin tog våra ben och gick iväg till affären. Där köpte vi glass som vi sedan tog med hem. Efter vi hade käkat upp glassen började vi baka chokladmuffins. Det tog sin lilla tid.
Nu ligger jag och Malin i sängen, hon ligger och kollar på High School Musical 3. Men nu tjatar hon på att hon ska skriva på sin blogg.
Ha det bra alla käre!

1 kommentar:

malin sa...

TACK FÖR ATT DU KALLAR MIG FISMALIN, KAN FAKTISKT TA ILLA UPP!inte för att jag gjorde det nurå, men du vet ju faktiskt inte ifall jag skulle ha gjort de. skäms på dig......
jag älskar dig ändå, fast bara lite.
ironi *mycket*