12 april 2010

Goder kväll!

Första skoldagen idag på två veckor. Helt okej dag. Kul att träffa klassen.
Efter skolan tänkte jag och Ems gå en promenad, men vi kom inte så lång hihi. Vi ringde istället Robin&Jonte för att se vad dom gjorde för något och frågade om dom ville leka med oss. Vi var ute och gick lite överallt, satt och gungade sen räddade Jonte en hund haha. Sen gick vi in till Jonte och där spelade vi kort. Efter ett tag fick vi lov att gå hem för de skulle på träning. När jag kom hem pluggade jag lite, åt mat och kollade på tv. Nu på kvällen har jag vart hemma hos min syster och pratat med henne och mamsen. Träävligt.
Klockan är nu 22:59 och hade tänkt lägga mig i sängen. Igår låg jag i sängen 2h och bara kollade upp i taket. Somnade runt 1 tiden. Mycket mycket roligt, svar nej. Hoppas att jag kan somna fortare ikväll.

Inga kommentarer: