7 april 2010

Onsdag 7/4

Vaknade idag att malin sa -Elin, klockan är halv 2!!! Fast vi somnade halv 5 på morgonen så det var bra att vi vaknade så sent. Vi låg en stund och sen klädde vi på oss våra kläder och borstade tänderna. Sen tog vi mallisens cykel och cyklade till Leopoldan. Skulle lämna nycklar, men vi fastnade där ett tag för Leo ville inte att vi skulle gå.
När vi kom in så åt vi våran sallad som vi köpte igår på pizzan. God frukost! Medans vi väntade på att Ghost Whisperer skulle börja kollade vi på filmen Presidentens dotter som gick på tvn.
Nu har jag nyss käkat och duschat. Ligger nu och väntar på att klockan ska bli 21.00 så att Andra Avenyn börjar. Kommer nog somna seeeeent ikväll. Kanske uppdaterar senare om jag orkar.
Kiss&Hug

3 kommentarer:

frida eriksson sa...

jag såg också på den filmen faktiskt, COOLT VA!?!?!?!?!?

hihi gulligt av dig att uppdatera elin, riktigt go äru allt!

mallanb sa...

haha vaknade av att man sa, du menar väl vaknade av att MALIN sa!!!!! söti.
tack för idag&igår&inatt, bästis<3<3<3

elin linnea andersson sa...

men jag fick så bråttom när jag skulle skriva för frida hade så bråttom!!!!Ö hihihi älskar dig<3<3