5 april 2010

Måndag 5/4

Igår var jag hemma hos syrran, vi kollade på Bring it on 5 och på Talang för ingen av oss hade sett det. Vi gjorde också fruktsallad som vi åt. Tror jag var hemma 00:15. Då blev det tv och halv sova i soffan, haha.
Idag har jag bara slappat, så skönt. Vaknade 12:05, då duschade jag och sedan åt frukost. Vid 14:30 satte jag på tv och började kolla på en barn film som hette "Skattkammarplaneten". Jag kommer ihåg att jag kollade på den jätte mycket när jag var mindre, haha.
Nu ska jag fortsätta kvällen med att bara ta det lugnt, för det behöver man ibland. Mamma håller på att göra fruktsallad, så det blir det senare. Har ätit det tre dagar i rad nu, men det är ju nyttigare än godis och godare, hihi. Vi ska också se på någon film som heter "Min stora feta grekiska semester". Hoppas på att den är bra. Nu ska jag chilledilla! Bye!

(La inte upp så många bilder från i lördags för jag orkar inte, men det kommer mer bilder vid ett senare tillfälle)

Inga kommentarer: