2 april 2010

Nu har jag tvättat bort mitt smink och borstat tänderna.
Snart ska jag sova, så jag inte sover bort hela dagen imorgon. Eller det kan jag inte eftersom vi får gäster. Måste hinna fixa mig innan. Men jag får SENAST gå upp klockan 11 har jag bestämt, fast jag vaknar säkert klockan 9 iallafall. Vi får la se.
Jag och Emsan gick en promenix nu på kvällen, det har jag glömt att säga. Mycket trevligt eftersom att vi inte har träffats på en vecka så det fanns rätt så mycket att prata om. Båda glömde dock bort att vårat favoritpogram Vampire Diaries som var på tv då så nu måste båda se på det på datorn och det hackar bajs. Men måste se det iallafall, jag ska se de imorgon medans jag äter frukost (kom på det nu). Så himla smart jag är!
Nu ska jag krypa ner under mitt kalla täcke *inte alls glad*.

Inga kommentarer: