1 april 2010

Glad påsk!

Igår fick jag påskägg och lotter hemma hos pappa, kommer bli 10:- rikare haha.
När jag jag kom hem så fick jag ett halsband av mamma som jag sa till henne att jag ville ha. Så det var ju toppensnoppen. Idag var det sista praodagen, fick bra kommentar på pappret som en skrev på där.
Det är ju också 1:a april idag och det betyder ju att man få skojsa lite med folk. Och mitt blev att jag hade magsjukan, frida och mallan gick på det hihi. Malin fick panik och ringde mig, för hon ville inte att jag skulle vara sjuk på lördag haha. Men det skulle också vara typiskt mig att bli sjuk på lördag och resten av lovet. Imorgon fyller min mamma år så kl.14 kommer släkten hem till oss och ska gratta henne. Senare ska vi tjejer fixa våra tröjor som vi ska ha på lördag och fixa skylten. Nej nu har jag inte tid med detta längre, jag ska duscha eller bada nu. Bye!

2 kommentarer:

frida eriksson sa...

dumma unge, du är ett slag rikare imorgon din fis!:(<3

malin sa...

:(:(:(:( Du skulle ha sett hur jag flög upp ur sängen, inte så vanligt för att vara jag direkt ;) Puss på dig!